-
Капанът на Черния петък: Психологическите трикове, които задействат консуматорството
Защо ни е толкова трудно да устоим на офертите и как можем да подходим по-осъзнато?
1 -
Черният петък плавно се слива с коледните намаления и в България
Разумните намаления обикновено са в рамките на 20-30%, каза Богомил Николов от Асоциация „Активни потребители“
1 -
Експерт: Ръстът на продажбите на Черния петък в България е разочароващ
Най-големият пик на онлайн търговията у нас е бил на 14 и 15 ноември, посочи съоснователят и главен изпълнителен директор на Releva.ai Георги Георгиев
-
Трансакциите с Revolut в България скачат с 65% по време на Черния петък
Българите са направили най-много онлайн покупки от китайската платформа Temu
-
Едва в 6% от общо 400 проверки за „Черен петък“ са открити нарушения
Най-честите нередности са свързани с неправилно обявени намаления
-
Със задаващите се мита изгодните сделки за Черния петък сега може да са последните
Промоционалната дейност в САЩ е останала стабилна или леко е намаляла в сравнение с миналата година
-
Над 100 млн. лв. се очаква да похарчат българите за Черния петък
Трябва обаче да се внимава за измами, предупреждават от Асоциацията за защита на потребителите
-
Как битката за пазарен дял у нас превърна "Черния петък" в "Черен ноември"
Грешките, които потребителите допускат, са емоционалното пазаруване и недостатъчното проучване за продуктите, каза Виктор Стоилов
2 -
Да поръчаш за 7 секунди – как да се възползваме от намаленията за eMAG Black Friday?
Случвало се е 150 броя от даден продукт да се изчерпят за 45 секунди, каза Мирослава Станева, бранд маркетинг мениджър на компанията
Таг Черен петък
Пазари


